Prawdopodobnie nigdy wcześniej nie słyszałeś terminu „marketing e-mailowy”, ale najprawdopodobniej go widziałeś.
To jest wszędzie! Twoje ulubione firmy najprawdopodobniej wysłały Ci wiadomość z informacją o produkcie. To jest e-mail marketing w najczystszej postaci. Czy to brzmi jak coś, czego chciałbyś użyć? Przyznając, że tak jest, czytaj dalej.Wszystkie e-maile powinny być tak osobiste, jak to tylko możliwe. Wykazano, że kiedy klienci czują osobisty związek z firmą, są bardziej skłonni do kontynuowania relacji. Na przykład, jeśli znasz powód, dla którego klient zarejestrował się, aby otrzymywać Twoje e-maile, wspomnij o tym w komunikacji z nim.Bądź wytrwały w swoich wiadomościach e-mail marketingowych. Może zająć nawet dwadzieścia e-maili do jednego potencjalnego klienta, zanim rutynowo przyciągniesz jego uwagę. Spróbuj opowiedzieć dobrą historię poprzez swoje wiadomości. Zaangażuj ich kilkoma wiadomościami i pozwól im rozwinąć się w serii. Dobrym sposobem na to jest prowadzenie konkursów, które trwają kilka tygodni.Nie używaj znaków dolara ani w temacie, ani w treści wiadomości e-mail, chyba że używasz tylko jednego do oznaczenia określonej kwoty waluty. Wielu odbiorców uzna to za spam, a wiele filtrów spamu automatycznie wyrzuci e-maile zawierające ciągi znaków, takie jak „$$$”.Dodając klientów do swojej listy e-mailowej, wymagaj, aby się podwoili. Uchroni Cię to przed skargami dotyczącymi spamu, prawdopodobnie uchroniąc Twoją witrynę przed zamknięciem przez hosta z powodu zgłoszeń, że wysyłasz niechciane wiadomości e-mail.Bardzo często ludzie przeglądają Internet za pomocą telefonów komórkowych zamiast korzystania z pełnowymiarowego komputera. Ponieważ tak jest, powinieneś zrobić to tak, aby szerokość każdego wysyłanego e-maila była łatwo widoczna na telefonie komórkowym. Powinieneś również upewnić się, że zrobiłeś to samo ze swoją stroną docelową.Nadaj swoim e-mailom marketingowym taką samą uwagę, jak treść witryny i inne materiały marketingowe. Zbyt często firmy przyjmują zbyt luźne podejście do swoich działań e-mail marketingowych, a pozornie drobne błędy, takie jak literówki, kończą się podkopywaniem postrzegania przez czytelników ich poziomu profesjonalizmu.
Zanim dodasz e-mail do swojej rotacji marketingowej, zadaj sobie pytanie, czy zainspirowałby Cię do zakupu.Aby poprawić współczynniki czytania wiadomości e-mail, zaoferuj subskrybentom opcję wyświetlania biuletynów w postaci zwykłego tekstu lub HTML.
Zbyt wiele firm wysyła e-maile tylko w jednym formacie, zniechęcając mniej doświadczonych technicznie czytelników lub na przemian rozczarowując czytelników, którzy oczekują bardziej dynamicznej prezentacji. Oferowanie każdego biuletynu w obu formatach sprawia, że jest on bardziej dostępny.Opowiedz historię za pomocą swojej kampanii e-mail marketingowej. Musisz pomyśleć o tym, jak przyciągnąć uwagę czytelników. Jak lepiej przyciągnąć ich uwagę, niż opowiedzieć historię, która wiąże się z sukcesem w Twojej niszy biznesowej. To ich zaintryguje i daje możliwość zdobycia nowych klientów.Twoje wiadomości e-mail marketingowe powinny być krótkie. Treść, którą wybierzesz, powinna być bezpośrednia i na temat. To pokaże czytelnikom, że szanujesz i cenisz ich czas. Czytelnicy z większym prawdopodobieństwem dokończą wiadomość, jeśli zastosujesz się do tej wskazówki. Ponieważ Twój e-mail będzie zawierał ważne informacje i linki pod koniec, ważne jest, aby przyciągnąć uwagę odbiorców.Po niezliczonych kontaktach z e-mail marketingiem w końcu wiesz, co to jest. Mówiąc prościej, wykorzystuje e-maile do wysyłania wiadomości obecnym lub przyszłym klientom wyłącznie w celu marketingu. Teraz, gdy już wiesz, co to jest, wykorzystaj to we własnych e-mailach!