Jak generować wysokiej jakości leady w marketingu mobilnym?

Marketing mobilny może być ważną częścią Twojej firmy.

Musisz przeprowadzić wszystkie swoje badania, aby nie stracić mnóstwa pieniędzy, a nawet nie stracić żadnego z klientów. Poniżej wymieniono kilka wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć tworzenie planu marketingowego.Nie da się prowadzić marketingu sieciowego bez telefonu komórkowego. Twoja sieć i potencjalni użytkownicy muszą czuć, że jesteś dostępny w normalnych godzinach pracy, a telefon komórkowy zapewni Ci elastyczność, dzięki której będziesz mógł wychodzić i spotykać się z ludźmi bez utraty ani jednego połączenia. Smartfon pozwoli Ci również odbierać pocztę w podróży.Spraw, aby Twoje wiadomości były trafne. To najważniejszy aspekt marketingu mobilnego. Wiadomość tekstowa może być bardzo osobista i przeszkadza komuś bez względu na to, co robi. Unikaj zmiany przeznaczenia wiadomości e-mail. Twoja wiadomość tekstowa powinna być krótka i bardzo adekwatna do odbiorców, do których je wysyłasz.Wiadomości push w ramach działań marketingu mobilnego, takich jak wiadomości SMS, mogą być niezwykle skuteczne. Rozważ przekazanie kodów rabatowych lub kuponów klientom, którzy zdecydowali się otrzymywać aktualizacje od Twojej firmy. Zwiększa to wartość Twojego marketingu mobilnego i zwiększa prawdopodobieństwo, że klienci znajdą wartość we wszystkich dostarczanych przez Ciebie informacjach.Skieruj swoją wiadomość również do osób, do których ją wysyłasz. Jeśli wyślesz swoim klientom zbyt wiele wiadomości, które ich nie dotyczą, najprawdopodobniej zrezygnują oni z subskrypcji SMS-ów lub e-maili. Nie wysyłaj klientom „śmieciowej poczty” przez ich telefony komórkowe, jeśli chcesz, aby byli zainteresowani.Przetestuj swoje strony docelowe, aby zobaczyć, który z nich działa lepiej. Jak generować wysokiej jakości leady w marketingu mobilnym?

To świetna taktyka do wykorzystania w mobilnej kampanii marketingowej, ponieważ pozwala szybko umieścić lepszy materiał.

Tworząc dwie unikalne strony docelowe, a następnie korzystając z narzędzi HubSpot, możesz przeprowadzić test podziału A/B i dowiedzieć się, na którą stronę wybrać.Czasami musisz przeżyć burzę z kampanią marketingową, więc pamiętaj, aby siedzieć spokojnie i nie robić nic drastycznego. Będą chwile, kiedy produkt straci popularność lub gdy Twoi klienci będą mieli zbyt mało gotówki, by kupić. Po prostu siedź spokojnie i rób to, co robisz.Od razu zidentyfikuj, czym jest Twoja marka i kim jesteś. Ludzie zwykle pamiętają pierwszą i ostatnią rzecz, którą słyszą. Na pierwszym miejscu będziesz chciał nazwać swoją markę, a produkt na końcu. Trzymaj środek krótki i bezpośrednio na temat, ponieważ ludzie nie będą spędzać dużo czasu na oglądaniu reklamy.Skorzystaj z optymalizacji pod kątem wyszukiwarek dla swojej witryny mobilnej, aby uzyskać lepszą widoczność i zwiększyć zainteresowanie marketingiem mobilnym. Oczywiście należy najpierw przeprowadzić optymalizację pod kątem Google, ponieważ Google kontroluje rynek wyszukiwania mobilnego.Użyj kodów QR. Te obrazy pozwalają ludziom na interakcję z Twoją kampanią poprzez zeskanowanie kodu, który przekieruje ich do Twojej witryny. Upewnij się, że kod QR prowadzi ludzi do miejsca, w którym mogą znaleźć przydatne informacje lub ciekawe rabaty. Jeśli nie, mogą nie zeskanować innego kodu od Ciebie.Sprawdź konkurs. Dowiedz się, jak wygląda komunikacja mobilna z ich perspektywy. Porównaj jakość swoich wiadomości z ich i dowiedz się, czy musisz wprowadzić zmiany w swojej strategii. Są szanse, że prawdopodobnie również obserwują, co robisz z twoimi działaniami marketingowymi.Marketing mobilny może być bardzo satysfakcjonujący, ale może też wymagać dużo pracy. Niezależnie od tego, jeśli wiesz, co robić i jak mądrzej sprzedawać, możesz pomóc swojej firmie w rozwoju. Zrób więc sobie przysługę, przeprowadzając badania i stosując wskazówki zawarte w tym artykule w swoim planie marketingu mobilnego.