Marketing dla firmy jest trochę trudny, ponieważ jest tak wiele opcji.
Marketing wideo to jedna z tych rzeczy. W tym artykule omówimy różne wskazówki i triki, których możesz użyć w swojej kampanii marketingowej wideo. Przeczytaj je uważnie, aby niczego nie pominąć!Kiedy tworzysz film do celów marketingowych, nie przekraczaj 2 minut. Chcesz, aby docelowi odbiorcy obejrzeli całą wiadomość, a jeśli będzie to zbyt długie, potencjalnie stracisz odbiorców, gdy się wyłączą. W razie potrzeby zawsze możesz kontynuować myśl lub wiadomość w kolejnym filmie.Upewnij się, że Twoje filmy są skupione na temacie. Bardzo łatwo jest zboczyć z tematu. Utwórz konspekt wideo i trzymaj się go. Trzymaj się tematu, a wyjdzie świetnie.YouTube to fantastyczny sposób na zwiększenie wpływu marketingu wideo. Od tego powinieneś oprzeć swoją kampanię. Jednym z powodów jest to, że otrzymasz darmowy hosting wideo. Jest to również trzecia najpopularniejsza strona internetowa w sieci. Jest to druga najczęściej używana wyszukiwarka i najlepsza witryna do hostingu wideo.Czy w swojej firmie oferujesz różnorodne usługi? Jeśli tak, rozważ wykorzystanie marketingu wideo do wyjaśnienia typowych usług w Twojej firmie. Zrób krótki film pokazujący każdy rodzaj usługi, którą wykonujesz, oraz sposób, w jaki klient może określić poziom usługi, którego potrzebuje. Poinformuje to Twojego klienta i prawdopodobnie zwiększy sprzedaż. Pokaż więc za pomocą wideo wszystkie rzeczy, które sprawiają, że Twoje usługi są lepsze od pozostałych.Jednymi z najskuteczniejszych sposobów na zdobycie odbiorców swoich filmów będą reklamy w mediach społecznościowych lub kody QR, które przekierują ludzi do Twoich filmów.
Osoby, które zobaczą te reklamy, będą już miały środki (i prawdopodobnie czas), aby obejrzeć wideo.
Jeśli im się spodoba, mogą natychmiast udostępnić link znajomemu, dając filmowi Twojej firmy jeszcze jedną ekspozycję!Pamiętaj, że skuteczne filmy to zrównoważone wrażenia dźwiękowe i wizualne. Miej dobry, solidny skrypt do wykorzystania tego, co zostało powiedziane. Upewnij się jednak, że stosujesz również odpowiednie obrazy w ramce wizualnej. Obaj powinni współpracować, aby dotrzeć do prawej i lewej półkuli mózgu widza.Kiedy używasz marketingu wideo do promowania swojego produktu lub firmy, ważne jest, aby mieć dobry tytuł. Tytuł pomoże przyciągnąć ruch do Twojej witryny z wyników wyszukiwania. Utrzymuj go w związku z tym, co dokładnie promujesz, aby zapewnić odpowiedni rodzaj ruchu w swojej witrynie.Jeśli planujesz wykorzystać filmy wideo do promocji swojej firmy, chcesz mieć pewność, że używasz wysokiej jakości aparatu. Dzięki postępowi technologicznemu ludzie oczekują filmów w wysokiej rozdzielczości. Jeśli nie posiadasz kamery o wysokiej rozdzielczości, powinieneś wypożyczyć lub kupić ją do nagrywania filmów.Opublikuj swoje filmy w wielu różnych witrynach. Chociaż YouTube powinien być Twoim wyborem numer jeden, nie polegaj na nim całkowicie. Inne witryny, takie jak Break i Vimeo, mogą być dla Ciebie korzystne. Możesz nawet znaleźć witrynę, która odpowiada Twojemu rodzajowi działalności.Ważne jest, aby dodać swój adres URL do swojego filmu. Dodanie pola tekstowego do wideo jest dość łatwe, a to pole tekstowe powinno zawierać informacje, takie jak adres URL i nazwa witryny. Ułatwia to widzom znalezienie Twojej witryny.Marketing wideo nie jest taki trudny, a teraz, gdy znasz już kilka dobrych wskazówek, nie powinieneś mieć problemów z ich zastosowaniem w swojej kampanii marketingowej. Po prostu postępuj zgodnie z radą, a dobrze poradzisz sobie ze swoimi filmami. Upewnij się, że masz ten artykuł pod ręką na wypadek, gdybyś o czymś zapomniał lub potrzebował odświeżenia na ten temat.